Administratieve dienstverlening

 

Administratie voor particulieren

- Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting
- Toeslagen (huur/zorg/kindgebonden budget/kinderopvang)
- Boekhouding

Vindt u het bijhouden van uw administratie moeilijk en/of vervelend? Blijft uw post ongeopend, komen er aanmaningen en heeft u geen overzicht? Een geordende administratie geeft u rust! Jarox Administratie en Incasso kan u weer op de goede weg helpen en beheert graag, eventueel tijdelijk, uw administratie.


 

Administratie voor bedrijven

- Aangifte omzetbelasting (mnd/kwartaal/jaar)
- Inrichten administraties
- Inboeken en verwerken van alle administraties binnen het Midden- en Klein Bedrijf (MKB)
- Tussentijdse rapportages
- Controleren van een door uzelf gevoerde administratie

Het is belangrijk een goede administratie op te zetten en bij te houden, bij voorkeur digitaal. Niet alleen omdat u als ondernemer wettelijk verplicht bent om een goede administratie bij te houden en te bewaren. Het helpt u ook om op tijd nieuwe ontwikkelingen te voorzien, daarop in te spelen en op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. Met een goede administratie legt u vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt u overzicht. Het is dan ook veel gemakkelijker om uw aangifte in te vullen. Bij Jarox Administratie en Incasso bent u aan het juiste adres als u uw administratie zorgvuldig en professioneel geregeld wilt hebben.


 

Nabestaanden administratie

Als u te maken krijgt met een sterfgeval, kan het moeilijk zijn om tijd en aandacht vrij te maken voor administratieve zaken. Toch is het van belang dat de persoonlijke financiën secuur worden afgehandeld, ook omdat bijvoorbeeld het opzeggen van financiële verplichtingen niet altijd eenvoudig verloopt.
Het kan daarom handig zijn om de afhandeling van geldzaken (deels) uit te besteden aan Jarox Administratie en Incasso.

 

Deel deze pagina via...

Jarox-sponsort
Facebook-jarox
contact